HomeWonen & LevenAlle producten en diensten

Gereedmelding subsidie duurzame energie met DigiD - Benodigde gegevens voor uitkering subsidie

Voortgang: 0%
Velden met een * zijn verplicht.
Benodigde gegevens voor uitkering subsidie

Het indienen van dit gereedmeldingsformulier moet plaatsvinden binnen 12 weken na betaling van de eindfactuur van het gespecialiseerde bedrijf. De gemeente Bladel keert de aangevraagde subsidie uit nadat onderstaande documenten zijn ontvangen. 

  1. Scan/foto (bestand) kopie van eindfactuur. Dit is de rekening die u ontvangen heeft van het gespecialiseerde bedrijf. Op deze gespecificeerde factuur moet vermeld zijn welke duurzame energievoorziening(en) is (zijn) aangebracht. Op de factuur moet de factuurdatum vermeld zijn
  2. Scan/foto (bestand) kopie van de betalingsbevestiging. Onder een betalingsbevestiging wordt verstaan een kopie van een bankafschrift. Op dit afschrift is ten minste zichtbaar:
  • De naam en het adres van de aanvrager van de subsidie;
  • Het factuurbedrag van de duurzame energievoorziening;
  • De naam en het rekeningnummer van het gespecialiseerde bedrijf;
  • De boekingsdatum of datum van de afschrijving van het factuurbedrag.
    Alle overige informatie van het bankafschrift mag onleesbaar worden gemaakt.

Als u twee duurzame energievoorzieningen heeft aangebracht dient u voor beide voorzieningen bovenstaand aan te leveren.

Bladel • Casteren • Hapert • Hoogeloon • Netersel