HomeBestuur & OrganisatieCommissie bezwaarschriften

Commissie bezwaarschriften

De onafhankelijke commissie van advies voor de bezwaarschriften heeft tot taak aan de bestuursorganen (raad, college, burgemeester) advies uit te brengen over te nemen beslissingen op bezwaarschriften. Uitgezonderd zijn bezwaarschriften op het gebied van belastingen en de Wet waardering onroerende zaken, personele aangelegenheden en aangelegenheden op het gebied van werk, inkomen en zorg. Afhankelijk van het aantal ingekomen bezwaarschriften worden de hoorzittingen gemiddeld één of twee maal per maand op maandag gehouden in het gemeentehuis van Bladel.

De bezwaarschriftencommissie is te bereiken via het secretariaat van de commissie:
p.a. Postbus 11
5530 AA Bladel
telefoon 0497-361636 en vragen naar de secretaris van de bezwaarschriftencommissie.

Per 1 april 2017 bestaat de commissie uit:

  • voorzitter: de heer mr. drs. F. Branten
  • lid: mevrouw mr. T. Luijben
  • lid: de heer mr. A. Kuijken
  • plaatsvervangend lid: de heer  mr. W. Waarma
  • plaatsvervangend lid: de heer R. Spapens, LLB
  • plaatsvervangend lid: mevrouw mr. I. van Geel

De commissie wordt ondersteund door een ambtelijk secretaris.


2017

jan. feb. mrt. apr. mei juni juli aug. sept. okt. nov. dec.
Datum -

-

6

20

3

24

8

22

12

26

-

21

4

11

25

9

23

6

20

4

18

Tijdstip 16.00 16.00 16.00 16.00 16.00 16.00 16.00 16.00 16.00 16.00 16.00

Er kunnen geplande data voor hoorzittingen vervallen als er onvoldoende zaken voor behandeling zijn.

Bladel • Casteren • Hapert • Hoogeloon • Netersel